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Half-Life Mods

Hostile Intent - 1.3.5 released!

13.09.2004 | 13:42 Uhr | von DaHias
4.455 Hits
5 Kommentare
1 viewing
Endlich ist es soweit. Auch wenn im letzten Moment noch ein paar Bugs aufgetreten sind, kann man die neue Version nun downloaden. Leider ist im Moment nur die Update Version verfügbar.

Das bedeutet ihr müsst die Version 1.3 installiert haben um updaten zu können. Hier eine Liste der Veränderungen:


  • fixed corpses changing to ghille suit model when a player disconnects
  • fixed connecting player not being placed under "Spectators" on the scoreboard
  • new burst fire system (hold the trigger to fire the whole burst)
  • added hi_round_timer entity (to change the amount of time left in the round)
  • if you switch weapons while priming a grenade, you drop it
  • decreased weapon switch delay slightly
  • increased prone mouse speed a bit
  • new walk and strafe animations
  • added walk_backwards and crouch_walk_backwards animations
  • added admin scoreboard icon (server reads steam ids from admins.txt and gives matching players an icon on the scoreboard)
  • added next_rof and prev_rof commands (cycles through the fire modes without looping from auto -> safe, for example)
  • the ROF the player had set at the end of the previous round is now remembered when the next round starts
  • a player who has been kicked by a vote too many times gets banned (max vote kicks and ban duration set by server)
  • added sv_maxvotekicks and sv_votebanlength to control the above point
  • added bullet penetration
  • All server log messages have been updated to use Steam IDs instead of WON IDs
  • fixed team selection vgui not coming up automatically after map change
  • disabled cl_bob, cl_bobcycle, and cl_bobup
  • added variable hi_roundbreak; allows server to set the amount of time between rounds (default 3 seconds)
  • added the back/forward arrows to the team selection menu. back = close, forward = auto team
  • added a toggle crouch command. Bind a key to "duck_t", or use the controls menu.
  • many other small fixes and tweaks

Hostile Intent

Engine: Half-Life Mod
Typ: Multiplayer
Released: Ja

Kommentare (5)
Kommentar schreiben | Erweiterten Kommentar schreiben Seiten (1):  [1]


# 1
flAp
ON
krass ! habs auf LAN am WE noch gezockt. werd mir das update direkt mal saugen ;)
Post 13.09.2004, 13:50 Uhr
# 2
n
ON
ich kenne das spiel nicht, aber was findet ihr an diesem update so geil?

cu
Post 13.09.2004, 14:09 Uhr
# 3
scube
ON
gleich mal saugen :)
Post 13.09.2004, 14:51 Uhr
# 4
flAp
ON
Zitat:
Original von nabilash

ich kenne das spiel nicht, aber was findet ihr an diesem update so geil?

cu


lies die changelog !
Post 13.09.2004, 16:34 Uhr
# 5
Teal
ON
imo ist das interessanteste neue feature ja

Zitat:
added bullet penetration


überzeugen kann mich die mod deswegen trotzdem nicht :(
Post 13.09.2004, 17:27 Uhr


Seiten (1):  [1]


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