Das Team von The Trenches hat sich noch einmal sehr darum bemüht, einen neuen Patch zu veröffentlichen, der die bestehenenden Bugs beseitigt. Dieser steht nun also zum Download bereit.
Um ihn jedoch installieren zu können, benötigt ihr die Version 1.0, da es sich wie gesagt nur um einen Patch handelt. Hier die Changelog:
Zitat: - Fixed/Added/Changed:
- spawn dieing
- default_fov disabled
- OpenGL now forced/d3d disabled
- spectator issues fixed
- wrong models appearing
- white dot added to crosshair
- new env_model that is loaded client side now
- fixed prone (note: hulls.txt is no longer needed now)
- added team overlays
- some particle optimizations
- mp3 player jumps to next song when previous is finished
- infantry 1 less nade
- nade damage reduced from 100 to 70
- fog density issue fixed
- player name centering option in "Advanced" option menu
- player name of opposite team not shown now. stops shooting from a distance
- trench status/flag issue on map change
- flag/capture points reset at a better time
- env_explosions/func_breakable now use particles for explosion effects
- increased spectator move speed
- fixed spectator modes
- changed allied trench status from green to blue for consistency
- fixed dead bodies changing model
- fixed team auto assign
- added better recoil effect
- added new sounds and flag model
- centered reinforcement timer
- minor map changes |
Server Admins sollen so schnell wie möglich auf die neue Version updaten und "1.0b" in ihren Servernamen schreiben, damit die Spieler wissen, wo sie damit spielen können.