Nach den Minigames, dem Steam Client Update und einer kurzen Downtime von Counter-Strike 1.6, hat Valve gestern Nacht auch noch ein Update für Counter-Strike: Source und Source TV veröffentlicht. Darin enthalten sind hauptsächlich Bugfixes und kleine Verbesserungen. Der Changelog im Detail:
- Counter-Strike: Source
- Fixed a crash caused by loading a custom map that has an associated .nav file but no "place names" in the navigation mesh
- Fixed an issue with cl_minmodels swapping CT and T skins
- Enemies can no longer be "radar spotted" through smoke clouds or while blind
- The radar obeys HudRadar properties in the HudLayout file now
- Your "self dot" in the radar now shows your view cone
- The inset overview zoom level is no longer reset to default each round
- SourceTV
- Fixed free-look mode in tv_transmitall mode
- Fixed missing sounds and effects on servers with high tickrate
- Fixed relay proxies connecting with wrong name "Unnamed"
- "tv_chattimelimit 0" disables spectator chatting
- Fixed rendering bug with area portals
- Added client command "status", showing basic info about the SourceTV server your connected to
- Fixed "sv_visiblemaxplayers" effecting SourceTV client slot count
Es werden nach einem Team Wechsel die Models nun nicht mehr vertauscht und auch das Radar System wurde etwas verändert. So wird im Radar nun angezeigt in welche Richtung man selbst blickt und Gegner können ab sofort nicht mehr durch die Rauchwolken der Smoke Grenade oder nach einer Blendgranate am Radar gesehen werden.
Das Update wird wie immer beim (Neu)Starten von Steam automatisch runtergeladen und installiert.