Nein, die offizielle 3.0 Version ist immer noch nicht fertig, aber immerhin gibt es für die große Schar der Constellation Mitglieder eine neue Test-Version:
		
						Zitat: 		- Fixed the disabled weapons bug ( AKA Weapon redout )
 	- updated minimaps from jazzx
 	- Re-compiled co_faceoff.bsp for performance fixes
 	- Scan build restrictions removed. ( still problems dropping on water )
 	- Reverted structure nobuild radii to 60.
 	- Allows the placement of items and weapons within RT nobuild radius.
 	- Fixed xeno/gore knockback so it doesn't cause marines to fly at high speeds.
 	- Included a reompiled hera with map geometry visible to the naked eye.
 	- Fixed being able to get on top of hera station.
 	- Fixed the ns_ayumi alien-spawn-issue.
 	- Updated ns_eclipse
 	- updated ns_veil
 	- Updated co_daimos
 	- Fixed two small stuck issues.
 	- Railings can now be shot through.
 	- Added windows in the MS ceiling to light up area.
 	- Added some lights in the Tram Tunnel
 	- Added some fog in the sewer area.
 	- Added a hologram to show players where they can activate the PGs.
 	- Added location names
 	- Vent from Cargo Storage to Lower Tram now has an alternative exit/entrance at Upper Tram.
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Da immer mehr Kleinigkeiten gefixt werden, darf man davon ausgehen das die finale 3.0 Version bald erscheint. 
Kali von natural-selection.de hat auch noch neun Bilder der Map ns_eon aufgetrieben, die Bestandteil der 3.0 Beta sein soll. Hier schonmal vier der Bilder:
		
		
		Wie immer auf Nase-Maps hat jemand vergessen, den Lichtschalter zu betätigen. ;-)
		
		
Danke an Biofreak für die Info.