Die
Constellation Members der beliebten Half-Life-Mod
Natural Selection kommen seit Kurzem in den Genuss einer neuen Test-Version - Prebuilt Nr. 5.
Das Entwicklerteam war wieder fleißig und hat einige Änderungen vorgenommen:
Zitat: - Added a cooldown for cloak. You have to wait 3 seconds after uncloaking before you begin to cloak again.
- Fixed bug that makes dead marines show up with 1 red health segment in the healthbar.
- Tweaked xenocide/gore pushback behavior to eliminate weird flying marines and cratering (WIP).
- Limits how fast a player can re-join a team from readyroom. 3 seconds must pass before re-joining the game.
- Included cool coloured minimaps from JazzX.
- Fixed bug where a dead IP would not reset its respawn queue
- Commander hints will not play if cl_autohelp is set to 0
ns_metal - General updates
ns_veil - Reverted to the earliest version without clipping issues.
co_daimos - Full visual rework
ns_eon - Made some minor aesthetic improvements.
co_corev - made the new vent wider
ns_hera - minor bug fixes
- lighting returned to previous states
- fixed ms door
ns_altair - extended rim around water in Submarine Bay to connect the doorway in the northeast corner with the eastern platform
- combined two nodes to one in the center of the map
- moved node in Settling Tanks closer to MS (back to its former location)
- re-opened wall near Settling Tanks to allow faster travel between MS and the southern hive
co_sava - General Updates
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Wann auch die anderen Community-Mitglieder die endgültige Beta 6 spielen können, bleibt aber weiterhin ungewiss.
Außerdem hat das
Computer Games Magazine ein
Interview mit Entwickler Flayra geführt. Darin geht es unter anderem um Natural Selection 3.0, NaSe auf der Source-Engine und
Unknown Worlds.
Die Arbeit an 3.1 soll gleich nach dem Release von 3.0 anfangen und danach wird es wohl auch bald NS:S als reinen Port geben, der dann nach und nach durch Updates die Source-Engine mehr ausreizen wird.
Vielen Dank an Biofreak.