Die erste Version der Obsidian Conflict Modifikation war vielleicht spielerisch schon recht interessant, die Stabilität ließ aber noch sehr zu wünschen übrig. Die Entwickler haben auf das Fedback reagiert und bringen schon jetzt einen großen Patch für dieses Coop-Projekt, der die ärgsten Probleme aus der Welt schaffen sollte. Changelog:
Zitat: Changes / Additions - Updated Manhack V model.
- Medkit Stay Timer ( sv_playermedkitstaytime ).
- Gib Fade Timer ( sv_giblifetime ).
- Updated Player Skin.
- New Scoring system.
- Flag added to npc_floor_turret to not allow physgun or player pickup.
- Added Lives Option.
- Updated FGD plus added HL1 NPC entries.
- Added support for clientside ragdoll breakmodels (Including Strider Gibs).
- Added Alient Grunt NPC
- Zombine can now run with Nades.
- Zombine Nades are more Powerfull.
- Updated Obsidian Font.
Fixes
- Fixed a number of sound issues with new npcs.
- Fixed Player Manhack scared of Zombie npcs.
- Fixed Missing Slam Texture.
- Fixed Multiple Weapon Drop Issues.
- Fixed Cloaking Crash
- Fixed Gauss V model Crash.
- Fixed Footsteps surface crash.
- Fixed Barnacle NPC Crash.
- Fixed Modelinfo crash.
- Fixed Relationship Tables.
- Fixed Dedicated server level change crash.
- Fixed Zombine, now resets himself if the nade doesn't kill.
Maps
- Fixed Freezingpoint issues ( Loosing Bomb or Battery, NPC names, crashing entities )
- Several Bunker changes.
- oc_docks optimizations.
- Added oc_Minimall.
- Added oc_wgh
- Added oc_umizuri_c
|
Neben Bugfixes gibt also auch viele generelle Änderungen und sogar einige neue Maps, die das Ausprobieren noch interessanter machen sollten. Mehr Eindrücke aus der Mod gibts in der
ersten News zum Mod, auch die Kommentare sind lesenswert - die nötigen Dateien gibts in unserer feschen
File-Sektion.